Helaas zijn wij momenteel telefonisch slecht bereikbaar! Voor dringende vragen graag mailen naar support@kiwi-electronics.nl

Gratis verzending vanaf € 75
binnen Nederland

Snel in huis
Verzonden vanuit Nederland

Wereldwijde verzending
Naar elke bestemming met UPS

Thuiswinkel Waarborg

Betaal- & Verzendinformatie

Hoe bestel je bij Kiwi Electronics?

Dit doe je in 4 stappen:

Stap 1: winkelwagen
Plaats je artikel(en) in je winkelwagentje. 

Stap 2: Gegevens
Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). 

Stap 3: Bezorgen
Kies wat je het beste uitkomt: verzenden of ophalen. Bij verzenden kies je een een van onze verzendmethodes zoals bijvoorbeeld PostNL of UPS. 
Kom je de bestelling liever ophalen? Kies dan voor ophalen in Den Haag.

Stap 4: Betalen
Kies een betaalwijze: iDeal, creditcard of vooruitbetalen per bank.  Betaal je met iDeal? Vergeet dan niet na je betaling op ‘Betaling afronden’ te klikken. 
Heb je een cadeaukaart of kortingscode? Voet de code dan in bij het veld Kortingscode/waardebon en klik op toepassen.
Hierna kun je de bestelling bevestigen.
 

We proberen bestellingen altijd zo spoedig mogelijk te verwerken. Als alle bestelde artikelen op voorraad zijn en de bestelling op een werkdag voor 17.00 uur wordt geplaatst, dan wordt deze nog dezelfde dag verzonden. In uitzonderlijke gevallen kan het niet mogelijk zijn om een bestelling direct te verwerken. In dat geval zal een medewerker contact met je opnemen.

Je ontvangt van ons tenminste twee e-mailberichten met betrekking tot je bestelling:

  1. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een bestelbevestiging. We raden je aan om de gegevens in deze bevestiging goed te controleren en direct contact met ons op te nemen indien iets niet klopt.
  2. Wanneer je bestelling verzonden wordt of klaar ligt om afgehaald te worden ontvang je een update. Heb je gekozen voor een traceerbare verzendmethode dan bevat deze update ook je trackingcode.

Je kunt je bestelling via de webshop plaatsen en ophalen bij onze afhaalbalie in Den Haag. Zie voor ons adres en openeningstijden onze contact pagina. Bij de afhaalbalie kan gepind worden.
Contante en AMEX betaling is helaas niet mogelijk bij onze afhaalbalie.
Wanneer je bestelling klaar ligt ontvang je van ons een afhaalbevestiging per e-mail. We verzoeken je vriendelijk te wachten tot je deze bevestiging hebt ontvangen.
 

Betaalinformatie

Via onze webwinkel worden de volgende betaalmethodes geaccepteerd:

  • Bankoverschrijving
  • iDEAL
  • Mistercash
  • Sofort
  • Maestro
  • Giropay
  • PayPal
  • Mastercard
  • VISA
  • Cash on Delivery (Nederland, België, Luxemburg en Duitsland)
    Dit bedraagt €20,-

Let op: Bij het afhalen van je bestelling in onze showroom kan alleen contant of gepind worden. Creditcardbetalingen zijn helaas niet mogelijk in onze showroom.

Intracommunautaire leveringen / BTW verleggen

Bestel je namens een bedrijf buiten Nederland en heb je een geldig BTW (VAT) nummer? Dan hoeft er geen Nederlandse BTW betaald te worden.

Maak hiervoor eerst een account aan en selecteer als account type 'Buitenlands bedrijf'.
Wanneer een correct BTW nummer is ingevoerd zal nu bij het afrekenen geen BTW meer berekend worden in de webshop.

  • Maak een account aan
  • Selecteer bij accounttype "Buitenlands bedrijf"
  • Vul het BTW nummer in. Deze wordt automatisch gecontroleerd
  • Plaats daarna de bestelling, de webwinkel berekent geen BTW meer

Let op! Indien een bestelling wordt geplaatst zonder bovenstaande instructies te volgen zal een factuur worden gestuurd waarop Nederlandse BTW is berekend. Deze factuur kan niet meer aangepast worden. Voor een administratieve correctie zal € 10,00 excl. BTW in rekening worden gebracht.

Kortingscodes

Tijdens het afrekenproces kan een kortingscode ingevoerd worden als je er eentje hebt. Kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen. De korting wordt in dat geval niet berekend over artikelen waar reeds een korting op van toepassing is.

Verzending en bezorging

Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 17:00 uur worden dezelfde dag verzonden wanneer alle bestelde artikelen op voorraad zijn.

Het is bij ons mogelijk om artikelen te bestellen welke niet op voorraad zijn. Plaats je een bestelling waar artikelen in zitten welke niet op voorraad zijn? Dan wordt je bestelling pas verwerkt wanneer de volledige bestelling uitleverbaar is. Indien de verwachte levertijd niet gehaald kan worden, dan nemen wij contact met je op.

Voor het verzenden van bestellingen maken wij gebruik van PostNL en UPS. Bij het afronden van je bestelling kun je de gewenste verzendmethode selecteren of kiezen voor ophalen.

Briefpost

Bij sommige artikelen bieden wij de mogelijkheid om deze per briefpost te verzenden. Wij gebruiken hiervoor enveloppen met bubbeltjesplastic. Dit is een goedkope manier om je bestelling te laten verzenden en waarbij je niet thuis hoeft te blijven. Verpakkingen van artikelen kunnen wel enigszins gekreukt raken. Daarnaast zijn briefpost zendingen NIET traceerbaar.

PostNL Pakket

Verzending via PostNL Pakket is de standaard verzendmethode voor Nederland en Belgie. Wanneer je bij aflevering niet thuis bent, zal PostNL nog 2 pogingen doen je bestelling af te leveren. Na de 2de mislukte poging laat de bezorger een bericht achter laten met daarop het dichtstbijzijnde afhaalpunt waar het pakket kan worden opgehaald. PostNL bezorgt ook op zaterdag bij particuliere adressen in Nederland en België.

UPS

Pakketten verzonden via UPS zijn standaard verzekerd en er dient altijd getekend te worden voor ontvangst. UPS doet 3 afleverpogingen. Na de eerste poging kun je kiezen voor een ander aflevertijdstip of zelfs een ander afleveradres. UPS levert alleen op werkdagen.

Wanneer je bestelling wordt verzonden ontvang je per mail een bevestiging van verzending. Binnen Nederland en België worden zendingen over het algemeen de volgende dag al bezorgd!

Verzendkosten

Beschikbare verzendmethodes en bijbehorende verzendkosten worden automatisch berekend op basis van je bestelling tijdens het afrekenen. Op de winkelwagen pagina kun je ook de verzendkosten berekenen.

Verzendkosten
Briefpost vanaf €1,95
PostNL vanaf €4,95
UPS vanaf  €9,95

Bestellingen geplaatst in NL met een waarde hoger dan €75,- worden gratis verzonden.

Bestelstatussen

In ons systeem krijgen bestellingen een bepaalde status toegewezen afhankelijk van waar in het proces de bestelling zich bevindt. In onderstaande tabel staan de statussen uitgelegd.

Status Omschrijving
Ontvangen We hebben de bestelling ontvangen, maar we hebben nog geen betaling ontvangen.
Betaling ontvangen De betaling van de bestelling is door ons ontvangen.
Bestelling geprint Je bestelling is geprint en wordt ingepakt/klaargelegd zodra alle bestelde artikelen voorradig zijn.
Klaar voor verzending Je bestelling is ingepakt en het verzendlabel is geprint. Klaar om verzonden te worden!
Wanneer een bestelling deze status heeft kunnen er geen aanpassingen meer worden gemaakt aan de bestelling.
Wordt opgehaald Je bestelling ligt klaar om opgehaald te worden.
Uitzondering Er is een probleem met de bestelling en er is een actie van een medewerker nodig. Een voorbeeld is bijvoorbeeld een incorrect afleveradres welke gecorrigeerd dient te worden.
Verzonden Je bestelling heeft ons magazijn verlaten en is onderweg naar jou!