Gratis Verzending *
NL v/a €75, BE & DE v/a €100

Wereldwijde Verzending
Naar elke bestemming

Voor 17.00 uur besteld
zelfde dag verzonden *

Eigen Voorraad
Levering vanuit ons magazijn in Nederland

 
Onze Showroom

Check onze contactpagina voor openingstijden en adresgegevens van onze showroom.

Klachten Procedure

Omdat wij het belangrijk vinden dat onze klanten tevreden zijn, vinden wij het belangrijk van je te horen als je een klacht hebt over het door jou aangekochte product. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die je op grond van de productomschrijving mocht verwachten. Het is in jouw belang om je klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als je een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij je binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord van ons kunt verwachten.

Wordt een klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan kan gebruik gemaakt worden van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

Klanten van webwinkels kunnen het geschil ook aanhangig maken via het Europese online platform (ODR) voor geschilbeslechting. Dit is te vinden via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.