Menu
Jouw winkelwagen
Snelle verzending
Voor 17.00 uur besteld (ma-vr), is zelfde dag verzonden.
Niet goed, geld terug
Niet tevreden? Bij ons heb je een zichttermijn van 30 dagen.
Wereldwijde verzending
We verzenden naar bijna alle landen ter wereld met UPS.

Betaal- & Verzendinformatie

Hoe bestel je bij ons?

Dit doe je in 5 stappen:

  • Stap 1: Winkelwagen
    Plaats je artikel(en) in je winkelwagentje en ga naar de afrekenpagina.
  • Stap 2: Adresgegevens
    Vul je adresgegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). 
  • Stap 3: Verzendmethode
    Kies wat je het beste uitkomt: verzenden of ophalen. Bij verzenden kies je een een van onze verzendmethodes zoals bijvoorbeeld PostNL of UPS.
    Kom je de bestelling liever ophalen? Kies dan voor ophalen in Den Haag.
  • Stap 4: Betaalmethode
    Kies een wijze waarop je wenst te betalen. We bieden verschillende betaalmogelijkheden, verderop op deze pagina.
    Heb je een kadobon of kortingscode? Voet de code dan in bij het veld "Kortingscode / Kadobon" en klik op Toepassen.
  • Stap 5: Bevestig je bestelling
    Klik op de knop "Kopen" om je bestelling te bevestigen. Je wordt doorverwezen naar onze betaalprovider om de bestelling te betalen.

We proberen bestellingen altijd zo snel mogelijk te verwerken. In uitzonderlijke gevallen kan het niet mogelijk zijn om een bestelling direct te verwerken. In dat geval zal een medewerker contact met je opnemen.

Je ontvangt van ons tenminste drie e-mailberichten met betrekking tot je bestelling:

  1. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een bestelbevestiging. We raden je aan om de gegevens in deze bevestiging goed te controleren en direct (telefonisch) contact met ons op te nemen indien iets niet klopt.
  2. Wanneer je bestelling verzonden wordt of klaar ligt om afgehaald te worden ontvang je een e-mail met de bijbehorende informatie. Heb je gekozen voor een traceerbare verzendmethode dan bevat deze e-mail ook direct je trackingcode.
  3. Je ontvangt op de dag van verzending, aan het einde van de middag, de factuur in PDF-formaat.

Je kunt je bestelling via de webshop plaatsen en ophalen bij onze afhaalbalie in Den Haag. Zie voor ons adres en openeningstijden onze contact pagina.

  • Er is geen balieverkoop mogelijk.

Wanneer je bestelling klaar ligt ontvang je van ons een afhaalbevestiging per e-mail. We verzoeken je vriendelijk te wachten tot je deze bevestiging hebt ontvangen.
 

Betaalinformatie

Via onze webwinkel worden de volgende betaalmethodes geaccepteerd:

  • Bankoverschrijving
  • iDEAL
  • Bancontact
  • Belfius
  • KBC
  • ING HomePay
  • Sofort
  • Maestro
  • Giropay
  • PayPal
  • Mastercard
  • VISA
  • AMEX
  • Cash on Delivery (Nederland, België, Luxemburg en Duitsland)
    Dit bedraagt €20,-
  • Op factuur (alleen voor Nederlandse organisaties)

Intracommunautaire leveringen / BTW verleggen

Bestel je namens een organisatie buiten Nederland en heb je een geldig BTW (VAT) nummer? Dan hoeft er geen Nederlandse BTW betaald te worden. Vul hiervoor je BTW nummer in tijdens het afrekenen. Deze wordt gecontroleerd op geldigheid waarna de webshop de BTW zal verleggen.

Kortingscodes

Tijdens het afrekenproces kan een kortingscode ingevoerd worden als je er eentje hebt. Kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen. De korting wordt in dat geval niet berekend over artikelen waar reeds een korting op van toepassing is.

Verzending en bezorging

Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 17:00 uur worden dezelfde dag verzonden wanneer alle bestelde artikelen op voorraad zijn.

Het is bij ons mogelijk om artikelen te bestellen welke niet op voorraad zijn. Bestel je artikelen welke niet (voldoende) op voorraad zijn? Dan verwerken wij je bestelling pas wanneer de volledige bestelling uitleverbaar is. Indien de verwachte levertijd niet gehaald kan worden, dan nemen wij contact met je op.

Voor het verzenden van bestellingen maken wij gebruik van PostNL en UPS. Bij het plaatsen van je bestelling kun je de gewenste verzendmethode selecteren of kiezen voor ophalen.

Wanneer je bestelling wordt verzonden ontvang je per mail een bevestiging van verzending. Binnen Nederland en België worden zendingen over het algemeen de volgende dag al bezorgd!

Briefpost

Bij veel artikelen bieden wij de mogelijkheid om deze per briefpost te verzenden. Wij gebruiken hiervoor duurzame, recyclebare, gewatteerde enveloppen. Dit is een goedkope manier om je bestelling te laten verzenden en waarbij je niet thuis hoeft te blijven. Verpakkingen van artikelen kunnen wel enigszins gekreukt raken. Daarnaast zijn briefpost zendingen NIET traceerbaar.

PostNL Pakket

Verzending via PostNL Pakket is de standaard verzendmethode voor Nederland en Belgie. Wanneer je bij aflevering niet thuis bent zal de bezorger proberen je bestelling bij de buren af te leveren. Lukt ook dat niet, dan wordt je bestelling afgeleverd op het dichtstbijzijnde PostNL-punt. Hierover wordt je tegenwoordig digitaal geinformeerd, je ontvangt geen niet-thuis briefje meer. PostNL bezorgt ook op zaterdag bij particuliere adressen in Nederland en België.

UPS

Pakketten verzonden via UPS zijn standaard verzekerd en er dient altijd getekend te worden voor ontvangst. UPS doet 3 afleverpogingen. Na de eerste poging kun je kiezen voor een ander aflevertijdstip of zelfs een ander afleveradres. UPS levert alleen op werkdagen.

Verzendkosten

Beschikbare verzendmethodes en bijbehorende verzendkosten worden automatisch berekend op basis van het gewicht van je bestelling tijdens het afrekenen. Op de winkelwagen pagina kun je ook de verzendkosten berekenen. De hieronder vermelde kosten zijn de kosten per verzendmethode voor verzending binnen Nederland

  • Briefpost: vanaf € 2,95
  • PostNL: €6,95
  • UPS: vanaf €9,95

Bestellingen geplaatst in NL met een waarde hoger dan €75,- incl. BTW worden gratis verzonden.

Bestelstatussen

In ons systeem krijgen bestellingen een bepaalde status toegewezen afhankelijk van waar in het proces de bestelling zich bevindt. In onderstaande tabel staan de statussen uitgelegd.

StatusOmschrijving
OntvangenWe hebben de bestelling ontvangen, maar we hebben nog geen betaling ontvangen.
Betaling ontvangenDe betaling van de bestelling is door ons ontvangen.
VerzondenJe bestelling is verwerkt in ons magazijn en overgedragen aan de transporteur.
Er kunnen vanaf deze status geen wijzigingen meer worden doorgevoerd op een bestelling.
Klaar bij afhaalbalieJe bestelling ligt klaar om opgehaald te worden.
UitzonderingEr is een probleem met de bestelling en er is een actie nodig. Een voorbeeld is bijvoorbeeld een incorrect afleveradres welke gecorrigeerd dient te worden.