Klachtenprocedure

Omdat wij het belangrijk vinden dat onze klanten tevreden zijn, vinden wij het belangrijk van je te horen als je een klacht hebt over het door jou aangekochte product of onze service. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die je op grond van de productomschrijving mocht verwachten. Het is in jouw belang om je klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via support@kiwi-electronics.com.

Als je een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij je binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord van ons kunt verwachten.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org. Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).